خلوتی عاشقانه

خلوتی عاشقانه

خلوتی عاشقانه

خلوتی عاشقانه

من و بازی

سلام

من هم از طرف دوست خوبم دیوار به این بازی دعوت شدم

 بازی جالبیه شاید بهتره گاهی خودمونو با خودمون مرور کنیم .....

1-خودت را معرفی کن:

هستی , ۲۲سالمه یه چند ماه دیگه ۲۳ سالم میشه. خونگرم و شیطون البته تو جمع دوستای خودم . خیلی  دوستام واسم مهم هستن تا اونجایی که بتونم واسشون مرام میذارم . کسانی که با من زیاد آشنا نباشن فک میکنن خیلی مغرور هستم البته مغرور هستم ولی دیگه خشک نیستم. زود ارتباط برقرار میکنم زودم قضاوت میکنم و تو عصبانیت هم یه تصمیماتی میگیرم که حتما اشتباهن . از آدم دروغگو و دورو متنفرم و آدمایی که فک میکنن خیلی زرنگن. از مچگیری بدم میاد معمولا به رو خودم نمیارم همین باعث میشه طرف مقابل فک کنه من حالیم نیست!!! همیشه به آدما فرصت  میدم اما اگه استفاده نکنن یه دفعه میزنم زیر همه چی و بیخیال دوستی و مرام میشم. عاشق تنهایی و شب هستم دوس دارم شب تا صبح بیدار باشم و کتاب بخونم. قدم زدن  و زیر باروون راه رفتن و خیس شدن  رو دوس دارم. از مسافرت و گردش با دوستام لذت میبرم.

2-فصل و ماه و روزی که دوستش داری:

من عاشق پاییز و برگریزونم طبیعت هزار, رنگ و خش خش برگا زیر پای رهگذرا همینطور زمستون و سفیدی برف. ماه هم تمام این ۶ماه رو دوس دارم. روز هم نمیدونم قبلا جمعه ها با تمام روزا واسم متفاوت بود اما خیلی وقته که تمام روزا یه جورن واسم.

3-رنگ مورده علاقه:

از رنگ سفید و آبی آسمونی و صورتی کمرنگ و یاسی خوشم میاد

4-موسیقی مورده علاقه:

ملودی های آروم و ترانه های غمگین و آروم و ترجیح میدم آهنگ های خارجی اگه اروم باشن گوش میدم. خواننده هم یه زمانی شادمهر اما الان دیگه نه رضا صادقی , حمید عسگری , قمیشی بعضی از آهنگ های محمد اصفهانی و احسان خواجه امیری  جز علاقه مندی های منن. البته آهنگ ای ایران محمد نوری رو خیلی دوس دارم و آهنگ  وطن از عصار

5-بد ترین ضد حالی که خوردم:

نمیدونم یه چندتایی ضد حال ناجور خوردم که همشون خفن بد بودن اما خب یه ضد حال اساسی هم به یه نفر که ادعای زرنگی میکرد زدم تا بفهمه دست بالای دست بسیاره

6-بزرگترین قولی که دادم:

بزرگترین قول رو به خودم دادم و با لطف خدا دارم بهش عمل میکنم

7-بهترین خاطره زندگیت:

همیشه به اندازه ی خاطرات بد خاطرات خوب داریم که گاهی زود فراموشش میکنیم. خب خاطرات خوبم زیادن دوران دانشجوییم و دوران دبیرستانم که البته به موازاتش خاطراتت بدم هم در همین دوران بود.

8-بدترن خاطره زندگیت:

گفتم که خاطرات بد هم زیاد دارم اما بدترینش... دوس ندارم دوباره یادم بیاد

9-شخصی که بخواهی ملاقاتش کنی:

نمیدونم چرا اما حضرت علی (ع) واسم خیلی مقدسه شاید به خاطر اینکه:

از روز ازل حب علی در دل ما شد    دل واله و شیدای علی شیر خدا شد...

10-برای کی دعا می کنی:

واسه یه چند نفری که آزارم دادن از خدا می خوام که راه رو بهشون نشون بده. همه ی دوستام و خانوادم  تمام گرفتارا و هرکسی که نیازمنده چه از لحاظ روحی و چه از لحاظ مادی و خودم.

 11:به کی نفرین می کنی:

نمیدونم بعضی ها رو باید نفرین میکردم اما حالا از نفرین خوشم نمیاد چون میدونم خدایی هست که ناظره و عادل

 12-وضعیت در 10 ساله آینده:

تلاش میکنم در بهترین جای ممکن باشم از همه لحاظ

13-حرف دل:

باید به دل گفت تو خلوت و تنهایی خودم.

منم از همه ی کسایی که میان و این پست و میخونن دعوت میکنم که بازی رو اگه دوس دارن ادامه بدن....

یه مدت نمیتونم آپ کنم پس تا زمانی که دوباره برگردم

شاد باشین وبی نیاز

در پناه یگانه یاورهمیشگی

آرزومند آروزهاتون

هستی

 

نظرات 17 + ارسال نظر
[ بدون نام ] چهارشنبه 9 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 14:59 http://www.wall.blogsky.com

سلام
چطوری هستی خانم..
قراره چند وقت کجا بری؟؟...شاید داری برای کنکوره کارشناسی حاضر می شی...نمی دونم اما نباید بری و دیگه نیایی...البته هر آمدنی یه رفتنی داره...اما خوب شاید هنوز برای رفتن زود باشه..امیدوارم زود برگردی....
دیوار!

خب راستش یه کاری دارم که تا ۲ ماه دیگه نمیتونم بیام
سعی میکنم زودتر بیام اما...
واسم دعا کن.

امید جمعه 11 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 12:38 http://sunrise-alone.blogfa.com/

سلام

هرگز امید را از کسی سلب نکن، شاید این تنها چیزی باشد که دارد.

مرسی من ایدی شما را خواندم خیلی جالب بود آرزوی موفقیت دارم

من آپم با ... وجود شیطان

همیشه با امید باشید

[ بدون نام ] جمعه 18 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 17:47 http://www.seke11.blogsky.com

سلام
امیدوارم همه چیز خوب پیش بره...
اومدم خبر بدم یه خاطره دیگه نوشتم...امیدوارم برسی بیایی بخونی....
منتظره نوشتنه دوبارت هستم...یهو نری دیگه نیایی....
دیوار!

[ بدون نام ] یکشنبه 27 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 09:59

سلام

هر زیبایی را چشمی هست که ببیند. هر حقیقتی را گوشی هست که بشنود و هر عشقی را قلبی هست که بپذیرد.

من آپم با ... یکی از بستگان خدا

میبینم که آپی و خبر نکردی !!!!

موفق باش

[ بدون نام ] یکشنبه 2 دی‌ماه سال 1386 ساعت 21:20

زود بیا دیگه...

فرهاد شنبه 8 دی‌ماه سال 1386 ساعت 12:20 http://www.paknia2.blogfa.com

بی تو دلتنگی به چشمانم سماجت می کند

وای ، دل چون کود کی بی تو لجاجت می کند

اشتیاق دیدن تو میل خاموشی نکرد

هیچوقت عشقت به دل فکر فراموشی نکرد

عشق من با تو به میزان تقدس می رسد

بی حضورت دل به سر حد تعرض می رسد

«دوستت دارم» برای من کلام تازه نیست

حد عشقت را برایم هیچ چیز اندازه نیست

در غیاب تو غریبانه فراغت می کشم

بر گذشت لحظه ها طرحی ز طاقت می کشم

چشمهایم را نگاه تو ضمانت می کند

گرمی دست مرا دستت حمایت می کند

با تنفس در هوای تو هنوزم قانعم

ابتلای سینه را اینگونه از غم مانعم

چشمهای مهربان تو فراموشم نشد

هیچکس جز یاد تو بی تو هم آغوشم نشد

من تو را با التهاب سینه ام فهمیده ام

ساده گویم خویش را با بودنت سنجیده ام.....
سلام وبلاگ نازی داری تازه واردم به منم یه سر بزن
منتظرتم [گل][گل][گل]

حمید دوشنبه 15 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 03:32 http://h2m1d.blogsky.com

salam hasti khanom webloget khili khli aliye faghat ye soali dashatm ghalebe in webloheto az che siti gereftii mamannonam misham ke behm begi ya inke hamin ghalebe webloge khodeto b aram mail koni ok man niyaze mobram be ye ghalebe khob daram ok in ham adrese mailam va id man ok (hamido0001@yahoo.com) okkhob mamanonam midham ke behem komnakm koni ok khob man montazeret bhatam bazam miyam be webkoget nazar midam ok khob b ye ta difar bad


هستی سه‌شنبه 14 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 01:02

مانی چهارشنبه 29 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 14:07 http://www.alienalone.blogsky.com

سلام دوست عزیز .برای تو سالی خوب با برآورده شدن آرزوها و پرباری زندگی و معصومیت بیشتر رو آرزو میکنم. سر بلند و پیروز باشی. مانی

ممنون مانی عزیز از آرزوهای قشنگت
واسه من که شروع سال خوب نبود
امیدوارم که خوب تموم بشه

[ بدون نام ] یکشنبه 4 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 22:28

سلام
با مرام رفتی دیگه نیایی...نوروزت مبارک
دیوار

نوروز تو هم شاد و زیبا

دل شکسته شهر عشق چهارشنبه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 09:26 http://kadai.blogfa.com

سلام هستی خانم گل کجایی نیستی؟ کم پیدایی
سر نمیزنی
نکنه مارو به دره فراموشی سپردی؟
منتظرم

حامد دوشنبه 9 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 02:12 http://www.sarzamintanhai.blogfa.com

به نام تنها یاورم استا کریم
سلام
به وبلاگم سر بزنید
یه نظر خواستم ممنون میشم نظر بزارید
به امید موفقیت

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 9 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 07:47 http://www.wall.blogsky.com

سام
خوشحالم که دوباره برگشتی...من گفتم شاید رفتی دیگه نیایی...به هر حال خوشحالم..

محمدرضا و مهتاب سه‌شنبه 14 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 22:38 http://www.fire-dance.blogsky.com

سلام
خوبید ؟؟...
امیدوارم که همیشه خوب و سلامت باشید....
خیلی زیبا بود ..

[ بدون نام ] یکشنبه 9 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 21:44

سلام
بازم رفتی؟؟؟
دیوار!

behshad (Booter yahoo )9 پنج‌شنبه 3 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 22:30 http://www.booter-rasht.blogsky.com


salam be dost aziz va jadid man wblag ghashangi dari va jaleb tonesti be man ham sar bezan va mano az nazaret agah kon
moafagh bashi
behshad
bye
Montazeram

عرفان پنج‌شنبه 6 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 11:53 http://efritfars.blogfa.com

مرسی از وبت مفید بود
به منم سر بزن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد