خلوتی عاشقانه

خلوتی عاشقانه

خلوتی عاشقانه

خلوتی عاشقانه

نذار باور کنم.....

نذار باور کنم تنهای تنهام

نمی خوام با کسی غیر از تو باشم

می خوام از خوابی که لحظه ش یه ساله

برای دیدن روی تو پاشم

اگه تو باشی و دنیا نباشه

میشه با تو همه ی دنیا رو حس کرد

همه دنیا  بیان و تو نباشی

دلم دق میکنه با این همه درد

 تموم زندگی رو زیر و رو کن

که بی تو دلخوشی هامم گناهه

خودت باشه و من و دیوونگی ها

فقط با تو دل من رو به راهه

بذار باور کنم دین و چه با عشق

حقیقت میشه تو افسانه باشه

میشه افسانه ها رو زندگی کرد

 اگه حق با من دیوانه باشه...

اگه حق با من دیوانه باشه...

نظرات 10 + ارسال نظر
(میشناسی منو)*** شنبه 31 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 11:20

سلام.میبینم که دوست قدیمیت همین نزدیکیا قبول شده.فکر کن ببین کیو میگم.

عاشقی را شرط تنها ناله و فریاد نیست
تا کسی از جان شیرین نگذرد فرهاد نیست.
تا نشد رسوای عالم کس نشد رسوای عشق
نیم رسوا عاشق اندر فن خود استاد نیست.

همین نزدیکی ها یعنی کجا؟؟؟؟
اگه میخوای خودتو معرفی کنی بیست سوالی طرح نکن
شاید اشتباه گرفتی؟؟؟

کاظم شنبه 31 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 13:28 http://lonlyviolon.blogsky.com

سلام
جالب بود !!
فقط ......

موفق باشی

فقط چی؟؟؟

[ بدون نام ] شنبه 31 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 23:02 http://www.wall.blogsky.com

سلام
بعد از یه فرصت تقریبا زیاد می بینم که داری دوباره می نویسی...
می دونی شعرت زیباست..
اما همه چیزت یه طرفه است...شاید برداشت من اشتباهه...البته دارم تو شعر را می گم..
می دونی من اینقدر جلوی خودم را گرفتم که هیچ موقع دوستداره کسی نباشم که اون برای من اهمیت قائل نیست...راستش شاید الان به یه جایی رسیدم که دوطرفه بودن ملاکه رفاقتمه...و از دیدینه عشقها و دوستی های یه طرفه متنفرم...
امیدوارم همه به یه جایی برسیم که دوستیهامون را با هم تقسیم کنیم و لذت را دوطرفه احساس کنیم...
دیوار!

کسری دوشنبه 2 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 00:05 http://www.khalvatgahe290.blogfa.com

سلام و درود بر شما
اومدم دعوتتون کنم برای اومدن به خلوتگاهم
خوشحال می شم سر بزنید
بدرود تا درودی دیگر

نیما سه‌شنبه 3 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 01:43 http://www.berangesharab.blogsky.com

ترانه مفهومش وسیع تر از این چیزایی هس که شما مینوبسی....ولی من شخصآ چند تا فضای جالب توش پیدا کردم .

آدمک باران شنبه 7 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 22:50 http://adamakebaran.blogsky.com

راستش هیچ وقت نمی دونم برای پستهایی که میگذاری چی بنویسم!
شاید بخاطر اینکه خیلی شخصی اند...
شاید به خودم این حق را نمی دم که در مورد احساسات دیگران نظری بدم...
شاید...
جز سکوت چیزی ندارم...
خوش باشی و یگانه

خوشحال میشم اگه بتونی کمک فکری بهم بدی...

***بهار-فرشته معصوم*** دوشنبه 9 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 09:26 http://www.sinlessangel.blogsky.com

سلام هستــــــــی ججون.
وبلاگت خیلی خوشگله.
پیش من بیا.با یه دردودل به روزم.با تبادل لینک موافق بودی خبرم کن.
با آرزوی بهترینــــــتها:بهـــــــــار

محسن چهارشنبه 11 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 17:33 http://www.www-mohsen.blogfa.com

سلام به شما دوست عزیز امیدوارم تو این شبها هر چی از خدا میخوای بهت بده وب زیبای دارین خوشحال یشم به من هم سری بزنین

هست ان نیست که هر لحظه کنارت باشد
هست ان است که هر لحظه به یادت باشد

حق نگهدارتان
یا علی

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 12 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 22:45

سلام
ای بابا هستی خانم اگر بدونی من از دوستی چه لطمه هایی خوردم...دیگه هم خسته شدم...راستش دارم دوره همه چیز را خط می کشم....
دیوار!

اینطوری که ما داریم پیش میریم یه روزی میرسه که ما میمونیم و یه خط قرمز دورمون
و هیچکس نمیتونه وارد حریم ما بشه
تنهای تنها میمونیم....

[ بدون نام ] جمعه 13 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 23:06

سلام
می دونی من الان چند وقته که دوره خودم خطه قرمز کشیدم حتی به چند تایی از دوستان هم گفتم.....و راضی هم هستم...چون شاید به این رسیدم که این دل دیگه طاقته شکست نداره...
دیوار!

میدونی اما تنهایی هم آدمو میشکنه باور کن...
ما خسته تر از اونیم که تنهایی رو تاب بیاریم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد