خلوتی عاشقانه

خلوتی عاشقانه

خلوتی عاشقانه

خلوتی عاشقانه

من و بازی ....

منم به بازی چطور شد که وبلاگ نویس شدی؟؟؟ دعوت شدم نوشتن رو از خیلی

سال پیش دوست داشتم گاهی شعر (اگه بشه اسمشو شعر گذاشت) و متن واسه دل

خودم مینوشتم همیشه هم تو حاشیه ی کتابام یا چکنویس که اکثر اوقات گمشون

میکردم سال ۸۴ وبلاگ دلشدگان (خلوتی عاشقانه) رو ساختم واسه ثبت شعرا

و دلتنگیای خودم و متنایی که ازشون خوشم میاد من آدمی هستم که احساسمو

هیچ وقت اونطور که هست نمیتونم نشون بدم واسه همین توی این وبلاگ اکثر

اوقات حسمو با یه شعر یا عکس مناسب منتقل میکردم سال اول چون درگیر

درس و دانشگاه بودم یه خورده کم لطفی کردم نسبت به وبلاگم اما حالا یکی از

لذت بخش ترین کارام وبلاگ نویسیه.....

دلشدگان یادآور یه دوسته که واسم خیلی عزیز بود هرچند یه مدته ازهم بیخبریم

اما امیدوارم هرجا که هست شاد باشه اواخر ۸۵ دو وبلاگ دیگه ساختم که هر

دو مخاطب خاص دارن و تمام حرفایی رو که گفتنش واسم سخته رو مینویسم

نمیدونم کی اما هر وقت که بتونم از خاطرات دوران دانشجوییم مینویسم که پر از

بازی های پیچیده بود و الان با خاطراتش زندگی میکنم

شاید مهم ترین دلیل وبلاگ نویسی من اینه که میتونم خودم باشم با همون حسایی

که دارم و با تموم علایق خود خودم ...

خب حالا منم از مرجان , سکوت دیوار , عمو , بهشاد , مسافر

کوچولو  برای شرکت در این بازی دعوت میکنم....

 

شاید برای آخرین بار

یه روز میرسه که از همه خسته میشی

حتی از خودت

از همه چی خسته میشی

حتی نوشتن

و دیگه بهت آرامش نمیده فقط عذابت میده

تو میمونی و یه مشت خاطره...........

یه روز میرسه که میخوای از همه جدا بشی

تنهای تنها فقط تو بمونی با خودت

یه روز میرسه که همه چی بیرنگ میشه

حتی رنگین کمون

یه روز میرسه که دلت میخواد............



بردی از یادم

                دادی بر بادم 

                                با یادت شادم

                                                دل به تو دادم

 در دام افتادم 

                از غم آزادم

                               دل به تو دادم 

                                                 فتادم به بند


                       ای گل بر اشک خونینم نخند


                        سوزم از سوز نگاهت هنوز


                      چشم من باشد به راهت هنوز



آرزومند رویاهتون

هستی

 

 

 

 

نگرانم!!!!!!!

به دعای همتون نیاز دارم

دل نگرانم

پرم از تشویش و دلواپسی

خدایا برهانم از این برهوت بی خبری

دادی بر بادم......

چه شد آنهمه پیمان

                  که از آن لب خندان

                                         بشنیدم و هرگز

                                                      خبری نشد از آن

کی آیی به برم

                ای شمع سحرم

                                در بزمم نفسی

                                              بنشین تاج سرم 

                                                               تا از جان گذرم

بازی........

یه دوست یعنی آدمک باران منو به بازی تاثیرگذارترین ها دعوت کرد

منم کلی فک کردم و سعی در خاک برداری از مخم و گذشته که جونمو بالا آورد

نمیدونم آدم زیاد تو زندگیم بوده همه جور آدمی امده و رفته

اما از اونجایی که خیلی آدم یه دنده ای هستم از کسی تاثیر آنچنانی نگرفتم

یه جورایی همیشه حرف حرف خودمه اما.......

دوستایی خوبی داشتم که تو بدترین شرایط بهترین بودن

مث مرجان , آرام , مینا...........

خب همین فک کنم کافی باشه

لحظه ای ........

لحظه ای با من باش

تا از آن لحظه ِبرویم تا گل

لحظه ای با من باش

معرفت!!!!!!!

معرفت در گرانیست به هر کس ندهندش

پر طاووس رها نیست به کرکس ندهندش.......