خلوتی عاشقانه

خلوتی عاشقانه

خلوتی عاشقانه

خلوتی عاشقانه

آه................

نظرات 3 + ارسال نظر
محسن دوشنبه 9 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 23:17 http://love-lover.blogsky.com

یادمان باشد اگر شاخه گلی را چیدیم / وقت پرپر شدنش سوز و نوایی نکنیم

پر پروانه شکستن هنر انسان نیست / گر شکستیم ز غفلت ، من و مایی نکنیم

یادمان باشد سر سجاده عشق / جز برای دل محبوب دعایی نکنیم

یادمان باشید اگر خاطرمان تنها ماند / طلب عشق ز هر بی سر و پایی نکن

----------------------------------
وبلاگ قشنگی داری
وقت نکردم همشو بخونم ولی تا اینجا که خوندم احساس کردم ذلشکسته ای برای همین این شعر رو برات نوشتم بعدن که وبلاگ تو کامل خوندم شاید این سکوت رو تو وبلاگ درک کنم

فعلا.....

مهدی دوشنبه 9 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 23:32

سلام دوست عزیز
پیشنهاداتی برای سریع تر بالا اومدن وبلاگت دارم
دز وبلاگت آرشیو بزار و فقط ۲ـ۳ تا از مطلبتو بزار تو صفحه اول
اکیدا توصیه می کنم تو وبلاگت عکسهایی با پسوند jpg بذار نه عکسهایی با سوند bmp

مهدی چهارشنبه 11 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 13:25 http://www.mr21.blogfa.com

سلام هستی جون ممنونم از تو که به من سر زدی خوشحال شدم داشتم می پوسیدم از بی اشتراکی
بازم بهت سر می زتنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد