خلوتی عاشقانه

خلوتی عاشقانه

خلوتی عاشقانه

خلوتی عاشقانه

امدی بشکنی بشکن..........

زورکی نخند عزیزم میدونم امدی بازی

نمیخوام این آخرین بازی زندگیم ببازی

خودتو راحت کن و فک کن که جبران گذشتس

از منم میگذره اما به دلت چاله نسازی

امدی بشکنی بشکن از من ساده چی مونده

قبل تو هرکی بوده تموم تارو پود سوزونده

تو هم از یکی دیگه سوختی میخوای تلافی باشه

بیا این تو و دل و باقی احساسی که مونده

دل ما اینقده پارس موندنش مرگ دوبارس

آسمون سینه ی ما خیلی وقت بی ستارس

همینی که باقی مونده واسه دلخوشی تو بشکن

تیکه تیکه هامو بردن آخرینشم تو بکن

نمیخوام بگذره عمری خسته شی واسه فریبم

یقتو نمیگیره هیچکس آخه من اینجا غریبم

بزن و برو عزیزم مث هرکس که زد و برد

طفلی این دل که همیشه به گناه دیگرون مرد

نفرتتو از غریبه سر یه غریب رها کن

خنده ی کوتاهمو بیا گریه کن عزا کن

مهمم نیست که چه جرمی یا گناهی این سزاش

باقی دلم یه مشت خاک همینم میخوام نباشه

عقده های یه شکست و خالی کن سر دل من

دیگه متروک مونده و سرد خاک پیره ساحل من

از نگاهات خوب مفهمم که تو فکرت یه فریبه

بازی بسه پاشو بشکن من غریب و تو غریبه

دل ما اینقده پارس موندنش مرگ دوبارس

آسمون سینه ی ما خیلی وقت بی ستارس

همینی که باقی مونده واسه دلخوشی تو بشکن

تیکه تیکه هامو بردن آخرینشم تو بکن

نمیخوام بگذره عمری خسته شی واسه فریبم

یقتو نمیگیره هیچکس  من که با خودم غریبم

بزن و برو عزیزم مث هرکس که زد و برد

طفلی این دل که همیشه به گناه دیگرون مرد

نظرات 11 + ارسال نظر
hamidel شنبه 9 دی‌ماه سال 1385 ساعت 20:41 http://hamidel.blogsky.com

kheyli ghashange azizam *********pirooz bashi

hamidel شنبه 9 دی‌ماه سال 1385 ساعت 20:43 http://hamidel.blogsky.com

rastesh ta tahe web raftam goftam ye nazar dige nadam namardie chon vaghean alie ----------damet garm

[ بدون نام ] شنبه 9 دی‌ماه سال 1385 ساعت 20:47 http://shekoohi.blogsky.com

سلام
وبلاگ کامپیوتر در نظر دارد به منظور بالا بردن آمار بازدید وبلاگتان از شما دوست عزیز در خواست کند که لینک این وبلاگ رو در لینکستان سایتتان قرار داده و به ما اطلاع دهید تا ما هم به این حرکت شما جواب قاطعانه که همان گذاشتن لینکتان در وبلاگی با آمار بازدید ۳۰۰تا ۴۰۰ بازدید کننده در روز است را می دهیم
با تشکر
مدیریت وبلاگ کامپیوتر

ایلیا شنبه 9 دی‌ماه سال 1385 ساعت 20:48 http://www.all-okey.mihanblog.com

سلام...وبلاگه قشنگیه....با اجازت به لینکدونی وبلاگم اضافش میکنم...

بارون شنبه 9 دی‌ماه سال 1385 ساعت 21:15 http://delvapasiii.blogsky.com

خداحافظ همین حالا، همین حالا که من تنهام
خداحافظ به شرطی که بفهمی تر شده چشم هام
خداحافظ کمی غمگین،به یاد اون همه تردید
به یاد آسمونی که من رو از چشم تو می دید
اگه گفتم خداحافظ نه این که رفتنت ساده است
نه این که می شه باور کرد دوباره آخر جاده است !
خداحافظ واسه این که نبندی دل به رویا
بدونی با تو و بی تو همینه رسم این دنیا
خداحافظ . خداحافظ همین حالا . خداحافظ

لیلی شنبه 9 دی‌ماه سال 1385 ساعت 21:54

آخی! یادش بخیر!! من این شعرو واسه یه نفر که خیلی دوستش داشتم اس ام اس زدم و رابطمو با همین اس ام اس تمام کردم!! به همون دلایلی که این شعر میگه.... یادش بخیر چه جانوری بود!

بدسکتور شنبه 9 دی‌ماه سال 1385 ساعت 22:41 http://badsector.blogsky.com

سلام بامرام.
افتخار دادی. مرسی...
شعرتم خیلی جالب بود. یه کم.... هیچی....
از اون شعراس که تلخی حقیقتو می رسونه.
راستی عیدتون هم مبارک.
ایشاللا موفق و موید باشی.
عزت زیاد.

ستاره یکشنبه 10 دی‌ماه سال 1385 ساعت 05:07 http://setareh-banoo.blogfa.com

سلام عزیزم
من اپم وقت کردی بیا پیشم
شاد باشی

...... یکشنبه 10 دی‌ماه سال 1385 ساعت 14:06

سلام
این شعر با شعر های دیگه وبلاگت اصلا" هارمونی نداره
به راحتی می شه فهمید منظورت چیه
تو که زرنگ بودی !!
و اما در مورد ( فریب ) . این دیگه یه تهمته
( اینو ثبت نکردی هم مهم نیست )
خوش باشی

سلام
منظور من؟؟؟؟؟؟؟؟؟
هیچکس نمی دونه من چی میخوام و چرا اینطوری که همه میبینن هستم
پس تویی که نمیدونم کی هستی چطوری این ادعا رو داری
( وقت کردی خودتو معرفی کن )
یا حق

مهدی شنبه 23 دی‌ماه سال 1385 ساعت 00:45 http://www.mr21.blogfa.com

بابا این پست قبلی چه شه
واسه چی باز نمی شه
سلام خوبی
چه خبرا خانوم خانوما
خوش می گذره
جات خوبه
سر کیفی
دوست داشتن یه ........
بقیشو تو بنویس
واسم بفرست

....... یکشنبه 8 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 22:36

ممنون که نظرات منو نوشتی . اونی که باس می خوند . خوند . منظورم شما نبودی . ولی خب از شما استفاده کردم . البته ببخشید
برگرد به ( یکشنبه ۱۰ دی )

سلام
هنوزم نمی خوای خودتو معرفی کنی؟؟؟
یه توصیه: من تا نخوام کسی نمی تونه از استفاده کنه.....
در هر حال خوشحال میشم بازم بهم سر بزنی
یا حق

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد